Wednesday, October 05, 2005

busy

halo..

hi..entry ni namanya entry asal boleh je.. haha

last week was a very busy week for me.(n i assure u that the coming ones r gonna be just as hectic, if not more). 24hrs a day apparently is not enough. no time to rest. work. work. tests. quizzes. ASSignments. n more work. i'm mentally n physically exhausted. anyhoot, i'm very much not dead, yet.


kayla, nk berambus gi baca buku. esok quiz. saya kena sedar diri...


"absence makes the heart grow fonder"

oooo, lupa.. kepada umat Islam di seluruh dunia, Ramadhan datang lagi. Selamat mengerjakan ibadat, n semoga tenang selalu.

- i remember a conversation i had with a friend b4 he left for Dublin. aside fr the normal kata2 wasiat spt take care, blaja leklok, jgn lupa aku kat malaysia bla bla bla, i said to him "carilah ketenangan"... dia cakap saya jiwang pasal dier dengar saya cakap "carilah pasangan"... apekah?!

kay, this time serious. nak pegi stadi. bye.

ooo, lagi satu, korang, jangan lupa baca niat puasa!!

-this reminds me of another story, whch happened way back, when i ws in primary school. taulah kan macam mane budak2 kengkadang liat nak sembahyang. suatu hari tu, saya malas nk sembahyang, sy suruh kaklong tolong sembahyangkan untuk saya. dengan confident-nya, saya ajar kaklong macammane nak niat kalau tolong sembahyangkan untuk orang. lebih kurang cam ni laa niat tu...

"usolli fardhal maghribi thalatha raka'atin qada'an adik saya lillahi ta'ala"

ppl, ni bukan mazhab baru ke hape. ni budak sekolah tunjuk pandai. haha


....... i'm sooo gone. ellow books!!

No comments: