Thursday, November 10, 2005

why cant i?

halo

i cant sleep (it's 5.41a.m)
i cant study (n my exams r 2 days away)
i cant bring myself to feel menggelabah for being so unprepared

but uber alles, i cant ..................

what?

i cant tell...(p&c) eheh


xxxxxxxxxxxxx


memandangkan saya akan mula peperiksaan pada 11 nov dan tamat pada 25 nov, saya bercita-cita untuk tidak berblogisasi. ha. saya akan sangat sibuk (atau buat-buat sibuk) dan mungkin tidak ada masa untuk berkarya. chewah. namun, untuk membuka frienster sekali-sekala itu adalah harus. jika ada apa-apa yang mustahak, tentang hal-hal hidup dan mati, anda bole menghubungi saya di talian 1-800-ninarajinstadi-911. di sebelah kanan anda, telah tersedia sebuah kotak yang diberi nama 'shoutbox', iaitu kotak menjerit (bukan, ia bukan KL menjerit). saya meminta kepada sesiapa yang telah membaca edisi kali ini untuk meninggalkan kata-kata untuk membakar semangat belajar saya yang makin kepudar-pudaran.

sekian.

No comments: