Wednesday, March 15, 2006

no no no

halo...

what do think the first word you should teach ur baby?!

jawapan saya: NO...


yes, dari kecik kene belajar cakap NO. repeat, NO. again, say NOOOOOOO........!!!!! bloody no.

saya sampai besar, susah nak ckp NO kat orang, last2 sendiri tension. susah aar cam ni. nak kate baik sangat, tak lah pun.

haih.

lagi satu perkara saya discover pasal diri sendiri. "i am sgt skema, beyond repair". terima je la keadaan diri ni wahai nina. asalkan tak buat anything yg againts ur value. yes, prinsip itu penting. tak perlu compromise ape yg tak perlu. asalkan bahagia.

sat lagi rakan2 nak dtg rumah, overnight, buat assignment. selamat lah berstay-up. minggu ni sampai hujung bulan april akan bizi kot. byk sgt project paper la. test la. saturday ni je ade lagi 2 tests. apelah hidup pelajar akaun tanpa test? kan? $%^&*( excuse you, saya tak mencarut ni)

mmm..... next topic..... hot ni

yes, DATO' K

haha

ape yea nak citer pasal Grandpa Kay ni?

xde apepela sgt kot, kalu nak tau lebih lanjut, bolelah baca metro ke, kosmo ke, mangga ke whatever..(blog saya bukan tabloid)

tapi point nyer ialah siti.
ooh siti, sila jgn jadi cam artis2 lain yg ade affair/kawin ngan dato'. plzla. sy ade dgr2 gosip pasal tuuut tuuut tuuut(tak mau citer kat sini, buat dosa je sebarkan bende2 tak sahih ni), tapi tu cam tak sesuai dijadikan basis untuk tuuuut tuuuut tuuut.

mm, saya tau siapelah saya nak tetapkan hidup siti kan? sape jodoh dier ke... tapi sebagai peminat, saya nak siti hidup bahagia. (chewah!)

anyways, kan sweet kalau siti dengan kawan2 lame dier, yg dier dah kenal lame, even before dier jadi famous. kot2 kawan2 sekampung dier main panjat2 pokok dulu ke. kawan skolah rendah/menengah dier dulu yg ade ehem ehem ke. tapi, bile pikir balik, dengan status siti yg kira DIVA ni, guys might be intimidated. ye ke? ye la, mane nak lawan kalung 3juta kan?(OMG, saya rasa cam wartawan hiburan plk). niways siti, kalau cam gitu, they are not man enough for u.


nina: "apela siti ngan dato k ni?"
kaklong: "tu laa... dah la bla la la bla bla"
nina: "baik dier dgn kawan lama dier bla bla bla......"
kaklong: "tula.... kalau tak pun baik dier dengan FAZLEY..... "
nina: "tula.... dah la educated sket... bla bla bla...muda ...."
kaklong:" yang penting dier bujang lagi......"

mak: "hans isaac pun okay kan?"

nina & kaklong: ???????????????mak????

(bonda nie, sooo OUT of topic)

No comments: