Tuesday, March 22, 2005

periksa susah

halo..

students out there, penah tak rase cam penatje baca buku banyak2, pastu bila exam, kuar topic yang tak baca pulak.. hmm...tu la saye rase semalam.. nasib baik paper hari ni tak susah sangat.. hihi. owh, semalam subject investment n tadi cost accounting. okayla, saje je nak kasi satu formula kat semua student sejagat.. kikiki:)

equation 1:  study = no fail
equation 2:  no study = fail

buat persamaan serentak

study + no study = no fail + fail
study ( 1 + no ) = fail ( 1 + no )
study = fail

hehe...oi, dont despair, semorang rase exam susah.. mak pesan dulu "do your best, let Allah do the rest". So, that's all people. anggaplah exam tu kacang..kacang gomak..

emm, harini ekuinoks. daylight 14 jam. sepatutnya panas, tapi saya rasa, hari tak ekuinoks lagi panas. hari2 sblm ni lagi panas. ntah, tatau berapa kali saya kene mandi satu hari. sket2 peluh..

kaklong cakap, aritu dier bace/ dengar research, cuaca panas buat orang semakin nak buat jahat. betul ke? hmm, haritu, masa saya kene saman, pak guard uitm cakap kat saya, " semorang ni baik, tapi kalau syaitan dah datang, sekejap je jadi jahat". i agree 100%. mmm, ntah, skrg ni memang orang buat jahat sukati je, even kat public place, tgh bright daylight, n to org2 innocent (innocent does not mean maksum). kat news semalam, ade sorang perempuan meninggal kene tembak kat giant. memang takut, tapi saya rase sebab dah selalu sangat keluar kat news mende2 cam tu, eg kes rogol sumer, dah rase cam, takde ape.bukan tade ape tu maknenye tak serius kes2 camni, cume dah kurang kasi impact kat diri saya. rase cam dalam filem pulak, senang2 je orang kene tembak etc. ape2 pun, mintak dijauhkan. macam mane lah nak survive dunia ni mase saye dah dewasa nanti..kelas silat cekak saya pun dah berhenti.. hehe.. nasib baik ade pepper spray..

No comments: